  • 1. Data: 2004-03-17 00:45:49
    Temat: Wzór odwołania do straży granicznej
    Od: "gienn" <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Dzisiaj funkcjonariusze placówki kontrolnej Straży granicznej w Poznaniu
    przeprowadzili akcję - a po prostu łapankę - na targowisku miejskim w Pile.
    Wśród wielu złapanych handlarzy i innych zza Buga znalazł się mój krewny ,
    który przyjechał do mnie z Ukrainy w odwiedziny na obecnie obowiązującą wizę.
    Wzięli go na posterunek KRP w Pile, gdzie go przesłuchali i gdzie wyjaśnił, że
    na targowisku był w celach zakupu, a nie sprzedaży towaru. Zatrzymali go przy
    stoiskach z warzywami, bo sprawdzali ABSOLUTNIE WSZYSTKICH!!!! (kilku Polaków
    też trafiło na posterunek, bo nie mieli przy sobie dowodu tożsamości). Ma
    kilku świadków, że był na zakupach i nie handlował, ale jak podczas
    przesłuchania przez funkcjonariusza straży granicznej powiedział, że nawet
    turysta z ameryki mógł dziś znaleźć się wśród złapanych, to tamten poradził mu
    żeby ostrzegł wszystkich kolegów, że podczas takiej akcji nie wolno się
    znajdować na rynku, bo może ich spotkać to samo!!!! Więc chyba istnieją jakieś
    tajne strefy gdzie obcokrajowcom znajdować się nie wolno!!!!! qrwa,
    dyskryminacja w kraju, który dąży do unii - szkoda mówić... W każdym razie ów
    mój krewny wyszedł stamtąd z decyzją opuszczenia kraju w terminie 7 dni (wizę
    ma ważną od 30.01.2004 do 30.06.2004, a do Polski przyjechał 22.02.2004 -
    która właśnie została anulowana). Na świstku , co dostał od straży granicznej
    jest pouczenie, że może się odwołać w ciągu 14 dni od wydania decyzji
    do "właściwego wojewody. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który
    wydał tę decyzję.......". Więc moje pytanie jest takie: skąd wziąć wzór
    takiego odwołania i co w nim napisać? Bo zaraz mnie coś strzeli......
    Pozdrawiam wszystkich ludzkich ludzi...

  • 2. Data: 2004-03-17 03:37:26
    Temat: Re: Wzór odwołania do straży granicznej
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "gienn" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydał tę decyzję.......". Więc moje pytanie jest takie: skąd wziąć wzór
    > takiego odwołania i co w nim napisać? Bo zaraz mnie coś strzeli......

    wzorój sie na odwołaniu które piszesz jak kanary złapali cię bez biletu.
    Poprostu opisz dokładnie sytuacje przedtaw jakieś dowody. Stary popisz się
    inwencją.

  • 3. Data: 2004-03-17 13:47:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gienn" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Na podstawie samego faktu wylegitymowania w obrębie placu targowego nikt
    nikogo nie deportuje. Straż Graniczna i inne służby cyklicznie kontrolują
    place targowe. Legitymują sprzedających, a czasem nawet fotografują. I
    właśnie te materiały są podstawą do wniosku o deportację. Ale nie
    wykluczam oczywiście, że w tym szczególnym wypadku popełniono błąd.

    Zażalenie może napisać osoba zatrzymana. Przysługuje jej adwokat, więc
    jeśli chcesz mu pomóc, to znajdź adwokata. Ale nie pisz żadnych odwołań,
    bo Twoje pismo nie ma najmniejszego sensu.

  • 4. Data: 2004-03-17 15:52:48
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "gienn" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Dzisiaj funkcjonariusze placówki kontrolnej Straży granicznej w Poznaniu
    [...]

    Funkcjonariuszy było pewnie kilku i spisali protokół w którym stwierdzili że
    handlował.
    Zbierz kilku świadków (ich dane osobowe i podpisy) i napiszcie, że nie
    handlował tylko był na zakupach.
    Znając życie wojewoda g... zrobi, więc następnie chyba Sąd Adm.