  • 1. Data: 2004-03-01 12:03:31
    Temat: Wznowienie sprawy
    Od: "WitekS" <w...@w...pl>

    Jestem w trakcie sprawy o odszkodowanie, która jednak została zawieszona do
    czasu uporządkowania innych spraw. Aby wznowić mam napisać pismo. Stąd moje
    pytanie gdzie mogę znaleźć przykładową treść i formę tego pisma?

  • 2. Data: 2004-03-01 20:24:34
    Temat: Re: Wznowienie sprawy
    Od: " mecenas" <e...@g...pl>

    Użytkownik "WitekS" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moje
    > pytanie gdzie mogę znaleźć przykładową treść i formę tego pisma?

    Nie ma takich wzorów na stronach www.

    Jest to bowiem proste pismo:

    miejscowość, data

    Oznaczenie sądu (np. Sąd rejonowy w ..., Wydział Cywilny)

    Oznaczenie stron ( Powód:..... Pozwany..........)

    Wniosek o wznowienie postepowania

    Wnoszę o wznowinie postepowania i wyznaczenie rozprawy.

    Uzasadnienie

    Tutaj należy krótko opisać powód złożenia wniosku (np. ustały przyczyny
    zawieszenia bo ........).

    Podpis

    Załaczniki:
    - odpis wniosku

    I to tyle.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2004-03-01 21:49:37
    Od: Dan <l...@p...fm>

    In article <c2065s$esk$1@inews.gazeta.pl>, e...@g...pl says...

    > Wniosek o wznowienie postepowania
    >
    > Wnosz? o wznowinie postepowania i wyznaczenie rozprawy.

    No nie wiem ale "podjecie " to chyba bardziej wlasciwa terminologia,
    skoro postepowanie bylo zawieszone a przyczyny zawieszenia ustaly.

    Dan.

  • 4. Data: 2004-03-02 10:35:47
    Od: "WitekS" <w...@w...pl>

    Użytkownik " mecenas" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Uzasadnienie
    >
    > Tutaj należy krótko opisać powód złożenia wniosku (np. ustały przyczyny

    Dziękuje za rade.
    Tak sobie myślę, że w ostateczności to mogę zadzwonić albo udać się do
    "jakiegoś" sekretariatu i wypytać co i jak