    From: "ZZtop" <z...@t...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wystawianie faktur w czasie trwania zwolnienia L4
    Date: Sat, 28 May 2011 08:01:15 +0200

    Własna działalność, typ pogotowie komputerowe
    Żadnej aktywności fizycznej nie ma, stan gotowości
    jedynie. Dotąd dostawałem za utrzymanie tego stanu
    kwotę umowną miesięczną. Proszę bez komentarzy typu
    synekura.
    Jestem na zwolnieniu L4, potrwa to nawet dłuższy czas.

    Proszę o fachową ocenę tej sytuacji.
    Faktura ma brzmieć jak zwykle : Stała opłata ryczałtowa miesięczna,
    suma, vat. itp.

    Co na to ZUS

    --
    ZZTOP