  • Data: 2004-03-27 11:11:04
    Temat: Wyrok: naprawienie szkody w wys. x zł - pytanie o szczgoly
    Od: "Bartosz Śmigaj" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zostalem napadniety i stracilem telefon. Zglosilem sprawe na policje, po
    jakims czasie zapadl wyrok. Mam otrzymac pewna sume jako "naprawienie
    szkody"

    Chcialbym sie teraz dowiedziec jak to wyglada w rzeczywistosci. W jaki
    sposob sa przekazane pieniadze. Wprawdzie po telefonie do sadu dowiedzialem
    sie, ze niby tamta osoba otrzymala moj adres - czy to prawda? Chyba nie poto
    rozpoznawalem faceta przez lustro, zeby teraz dostal moj adres:(

    Prosze o odpowiedz, bo jest to wmiare wazna dla mnie sprawa.

    PS: wiem, ze jesli po uplywie wyznaczonego terminu nie otrzymam pieniedzy,
    sprawa zajmie sie komornik, ale jak to wyglada przed uplynieciem terminu?