    From: Marcin <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedziany czynsz
    Date: Fri, 01 Feb 2002 13:37:56 +0100

    Mam taki problem.

    Dwa dni temu sasiadka przyniosla mi kartke, ktora zostawila u niech dla
    mnie administratorka domu, nastepujacej tresci:

    Administracja budynku dzialajac w oparciu art.9 ust 1 i 3 ustawy z dnia
    21.06.2001r. o ochronie praw lokatorow mieszkaniowym zasobie gminy i o
    zmianie KC, wypowiada z dniam 31.12.2001 r. ze skutkiem na 31.01.2002 r.
    dotychczasowa wysokosc czynszu.
    Czynsz najmu obowiazujacy od 01.0.2.2002 podany zostanie osobnym pismem.

    pismo datowane jest na 30.12.2001, ale roznoszone bylo jakies 10 dni
    temu.

    do dzis dnia nie dostalem zadnego dokumentu o czynszu w lutym. nie wiem,
    za ile wynajmuje :)

    pytanie 1 - jaka jest sytuacja prawna i co moge zrobic.

    pytanie 2 - czy administratorka moze takie dokumenty zostawiac u
    sasiadek? czy nie powinna wyslac tego poleconym, jezeil nie moze mi
    dostarczyc osobiscie?

    Pozdrawiam
    Marcin