  • 1. Data: 2002-02-01 12:37:56
    Temat: Wypowiedziany czynsz
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Mam taki problem.

    Dwa dni temu sasiadka przyniosla mi kartke, ktora zostawila u niech dla
    mnie administratorka domu, nastepujacej tresci:

    Administracja budynku dzialajac w oparciu art.9 ust 1 i 3 ustawy z dnia
    21.06.2001r. o ochronie praw lokatorow mieszkaniowym zasobie gminy i o
    zmianie KC, wypowiada z dniam 31.12.2001 r. ze skutkiem na 31.01.2002 r.
    dotychczasowa wysokosc czynszu.
    Czynsz najmu obowiazujacy od 01.0.2.2002 podany zostanie osobnym pismem.

    pismo datowane jest na 30.12.2001, ale roznoszone bylo jakies 10 dni
    temu.

    do dzis dnia nie dostalem zadnego dokumentu o czynszu w lutym. nie wiem,
    za ile wynajmuje :)

    pytanie 1 - jaka jest sytuacja prawna i co moge zrobic.

    pytanie 2 - czy administratorka moze takie dokumenty zostawiac u
    sasiadek? czy nie powinna wyslac tego poleconym, jezeil nie moze mi
    dostarczyc osobiscie?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-02-03 08:42:37
    Temat: Re: Wypowiedziany czynsz
    Od: "bolek" <b...@s...pl>

    [...]

    > pytanie 1 - jaka jest sytuacja prawna i co moge zrobic.

    na razie nic

    > pytanie 2 - czy administratorka moze takie dokumenty zostawiac u
    > sasiadek? czy nie powinna wyslac tego poleconym, jezeil nie moze mi
    > dostarczyc osobiscie?

    Czepiasz sie !
    Postaw sie w roli administratorki i
    napisz laskawie jakie mieszkanie i za ile wynajmujesz no i w jakim miescie

  • 3. Data: 2002-02-03 13:21:22
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    bolek wrote:

    > [...]
    >
    > na razie nic

    jestes przekonany? MSZ do 31.01.2002 powinna dostarczyc zawiadomieni o nowym
    czunszu. ja nie wiem, za ile teraz mieszkam...

    > Czepiasz sie !

    mozesz uscislic, dlaczego tak twierdzisz?

    > Postaw sie w roli administratorki i
    > napisz laskawie jakie mieszkanie i za ile wynajmujesz no i w jakim miescie

    a jakie to ma znaczenie? sadzilem, ze prawo obowiazuje niezaleznie od miasta.

    pozdrawiam
    marcin