  • Data: 2009-07-15 11:35:52
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę- data
    Od: Mike <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Będę niebawem wypowiadał umowę o pracę. Mój okres wypowiedzenia wynosi
    2 tyg. Chcę aby ostatnim dniem w którym przyjdę do pracy był piątek
    31.07.'09.

    Mam wzór wypowiedzenia:
    http://www.hrc.pl/index.php?dzid=88&did=278

    Pytanie teraz następujące:
    1. Jaką datę wpisać w "data rozwiązania umowy", na mój rozum właśnie
    31 lipca, ale wolę się upewnić.
    2. Podanie mam przekazać pracodawcy dokładnie 2 tygodnie przed, czyli
    w piątek 17 lipca? czy może być wcześniej, np. dziś(15.07) albo jutro
    (16.07)?

    --
    pozdrawiam
    Michał