  • 1. Data: 2017-04-03 15:25:10
    Temat: Bezpieczny zakup mieszkania spółdzielczego z KW
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    Witam,

    Jaka jest procedura bezpiecznego kupna mieszkania spółdzielczego (mówiąc
    w uproszczeniu) z KW?

    Chodzi mi o zabezpieczenie przed nieuczciwym sprzedawcą takich sytuacji jak:
    1. podwójna sprzedaż tego samego mieszkania
    2. obciążenie hipoteki tuż po podpisaniu umowy u notariusza

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2017-04-03 15:36:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pójdź z tym pytaniem do notariusza, u którego będziesz zawierał umowę.
    I przestudiuj historię grupy powiedzmy za ostatni rok, bo pytanie pojawia się średnio
    raz na dwa miesiące, nudne.

    -----

  • 3. Data: 2017-04-07 17:28:52
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/3/2017 8:25 AM, Wojtek wrote:
> [...]
    > jak:
    > 1. podwójna sprzedaż tego samego mieszkania
    > 2. obciążenie hipoteki tuż po podpisaniu umowy u notariusza

    Przerabiane wiele razy.

    Nie ma takiej metody, która dawałaby ci 100% bezpieczeństwa.

  • 4. Data: 2017-04-10 09:18:20
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    > Przerabiane wiele razy.
    >
    > Nie ma takiej metody, która dawałaby ci 100% bezpieczeństwa.

    Kiedyś był pomysł, by notariusz, podczas podpisywania umowy
    kupna-sprzedaży, blokował elektronicznie księgę wieczystą w celu zmiany
    właściciela.
    Czy to weszło w życie?
    Czy notariusz ma obowiązek zablokowania księgi wieczystej?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2017-04-10 09:32:40
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-04-07 o 17:28, witek pisze:

    > Nie ma takiej metody, która dawałaby ci 100% bezpieczeństwa.

    https://www.krn.pl/artykul/e-wpis-przez-notariusza-w
    -ksiedze-wieczystej,2608

    To działa czy nie?

    Pozdrawiam,