  • 1. Data: 2017-04-03 14:10:52
    Temat: Sędzia Robert W. straci immunitet?
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    Cześć!

    Chodzi o tego, który ww Wrocławiu stał się podejrzanym o kradzież sprzętu
    za 2,4 tys. zł - dwa głośniki, słuchawki, dwie karty pamięci oraz 13
    pendrive'ów - z których usunięto zabezpieczenia elektroniczne.

    http://wiadomosci.wp.pl/sedzia-robert-wroblewski-z-d
    yscyplinarnymi-zarzutami-za-kradziez-sprzetu-elektro
    nicznego-6108030080120449a

    --
    Trefniś

  • 2. Data: 2017-04-04 15:07:35
    Temat: Re: Sędzia Robert W. straci immunitet?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >elektroniczne.
    >http://wiadomosci.wp.pl/sedzia-robert-wroblewski-z-
    dyscyplinarnymi-zarzutami-za-kradziez-sprzetu-elektr

    Postepowanie dyscyplinarne ... nie wiem jakie tam przepisy, ale moze i
    nie straci - koledzy uznaja winnego kradziezy, naloza kare 6 tys zl, i
    bedzie po sprawie.

    Ciekawa sprawa - taka demoralizacja wsrod sedziow, czy tak naprawde
    chodzi o to, aby go zawiesic w czynnosciach ?

    Bo w prowokacje to nie bardzo wierze - zakladam, ze towar sie znalazl,
    ochrona dysponuje odpowiednim nagraniem, czyli jesli to manipulacja,
    to z udzialem sedziego.

    A moze tylko o rozwod z zona chodzi :-)

    J.