  • 1. Data: 2006-08-21 18:33:05
    Temat: Wypowiedzenie umowy OC
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Miałem OC w PZU i (biję się w piersi) zagapiłem się trochę z wypowiedzeniem
    odpowiednio wcześnie. W ostatnim dniu przed upływem 12 miesięcy, na które
    umowa była zawarte wysłałem wypowiedzenie faxem do PZU ale już w godzinach
    wieczornych. Potwierdzenie wysłania faxu posiadam.
    Dodatkowo wysłałem to samo pismo pocztą w dniu następnym i dotarło ono kilka
    dni później.
    Teraz PZU odpisuje mi, że nie przyjmują wypowiedznia i chcą ode mnie
    "jedyne" 1200 zł za OC, gdy już sobie zrobiłem ubezpieczenia w HDI za połowę
    tej sumy.
    Co robić? Prosić grzecznie o przyjęcie tak wysłanego wypowiedzenia? Czy mogą
    mnie zmusić do wykupu drugiej (i do tego drogiej i niepotrzebnej) polisy?
    Poradźcie Grupowicze coś mądrego.
    Jaek

  • 2. Data: 2006-08-22 08:02:50
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy OC
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    > Co robić? Prosić grzecznie o przyjęcie tak wysłanego wypowiedzenia? Czy
    > mogą
    > mnie zmusić do wykupu drugiej (i do tego drogiej i niepotrzebnej) polisy?

    Ja nic madrego Ci nie poradze bo wychodzi mi, ze niewypowiedziales tej umowy
    w nalezytym terminie.