  • 1. Data: 2002-08-09 13:39:53
    Temat: Wypowiedzenie - pomocy
    Od: "Marcin Sosnowski" <m...@a...waw.pl>

    W związku z dostaniem wypowiedzenia, a raczej natychmiastowym
    rozwiązaniem umowy o pracę, proszę o pomoc. Moglibyście podać mi odpowiednie
    źródła dotyczące umieszczania spisów filmów DivX na stronach WWW (czy jest
    to nielegalne/karalne z punktu widzenia polskiego prawa, zwłaszcza, że
    nigdzie nie było mowy o wymianie/sprzedaży) oraz bezprawnego zamieszczania
    nazw i log firmy (w celach niekomercyjnych)?
    Oczywiście będę się odwoływał, ale chciałbym na wstępie wiedzieć, czy
    mam jakieś szanse w obliczu prawa, czy będzie to tylko walka dla sztuki.
    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 2. Data: 2002-08-09 17:22:44
    Temat: Re: Wypowiedzenie - pomocy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 9 Aug 2002 15:39:53 +0200, "Marcin Sosnowski"
    <m...@a...waw.pl> zakodował:

    > W związku z dostaniem wypowiedzenia, a raczej natychmiastowym
    >rozwiązaniem umowy o pracę, proszę o pomoc.

    A jakie było uzasadnienie? Rozumiem, że zostałeś zwolniony za
    naruszenie podstawowych obowiązków pracownika?

    > Moglibyście podać mi odpowiednie
    >źródła dotyczące umieszczania spisów filmów DivX na stronach WWW (czy jest
    >to nielegalne/karalne z punktu widzenia polskiego prawa, zwłaszcza, że

    Nie jest to nigdzie zakazane, więc trudno znaleźć będzie jakiś
    przepis.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775