  • 1. Data: 2004-04-16 14:09:58
    Temat: Wypowiedzenie na opiece
    Od: atatar<a...@i...pl>

    Poradźcie mi co mam. robić. W styczniu 2003 r. otrzymałam
    wypowiedzenie zmieniające warunki pracy, wówczas przebywałam na
    opiece nad chorym dzieckiem. Po trzech miesiacach wypowiedzenia
    miałam pracować na 1/2 etatu. Jednak złożyłam wniosek o urlop
    wychowawczy. Wczoraj dowiedziałam sie od mojego pracodawcy ze to
    wypowiedzenie jest nie ważne bo otrzymałam je na "chorobowym". Z
    początkiem maja planuje powrót i wiem że otrzymam wypowiedzenie
    ale czy ono moze być na 1/4 etatu ? Chyba tak bo jak to poprzednie
    jest nieważne ?? Czy jeżeli otrzymam nowe wypowiedzenie to
    przysługuje mi od nowa 3 miesięczne wypowiedzenie ?? A jakbymw
    pierwszym dniu pracy dostarczyła pracodawcy zwolnienie lekarskie na
    dziecko czy w tedy również nie może dać mi 7ypowiedzenia ?? Czy
    mogę domagać sie od pracodawcy jakiegoś "odkodowaia" za straty
    moralne w związku z tym że przebywałam niesłusznie na 3 mies.
    wypowiedzeniu ? bardzo mi to pokrzyżowało plany finansowe. PROSZE
    O JAKIEŚ INFORMACJE NAKTÓRE KOLWIEK Z PYTAŃ. ZOSTAŁO MI
    TYLKO TYGODNIE WYCHOWAWCZEGO.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-16 18:22:50
    Temat: Re: Wypowiedzenie na opiece
    Od: atatar<a...@i...pl>

    No proszę napiszcie cos, czy nie ma tu kobiet o podobnym
    problemie ?? A moze jakiś radca prawny ??
    Wielkie dzięki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info