  • 1. Data: 2004-04-16 14:12:29
    Temat: 2- maja wolny ??
    Od: "Piotr Trześniewski" <p...@l...com.pl>

    Witam
    Słyszalem, ze 2-maj od tego roku jest Świetem Flagi czy coś takiego i,
    ze jest wolny.
    Czy ktoś ma jakiś przepis czy cos w tym stylu na ktory mozna sie powolac.

    Piotr Trześniewski

  • 2. Data: 2004-04-16 15:35:00
    Temat: Re: 2- maja wolny ??
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Trześniewski" <p...@l...com.pl> napisał
    w wiadomości news:c5opl8$lvq$1@flis.man.torun.pl...
> [...]
    i,
    > ze jest wolny.
    > Czy ktoś ma jakiś przepis czy cos w tym stylu na ktory mozna sie

    To jest niedziela.

  • 3. Data: 2004-04-16 16:22:10
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Piotr Trześniewski wrote:

    > Witam
    > Słyszalem, ze 2-maj od tego roku jest Świetem Flagi czy coś takiego i,
    > ze jest wolny.
    > Czy ktoś ma jakiś przepis czy cos w tym stylu na ktory mozna sie powolac.

    2 maja w 2004 r. to niedziela i jest dniem wolnym od pracy.
    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 4. Data: 2004-04-16 19:58:49
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: c5oui9$c9h$...@n...news.tpi.pl
    użytkownik: *Maksik* napisał(a):

    > To jest niedziela.

    Nawet jak nie będzie niedziela, to i tak nie będzie to dzień wolny od
    pracy.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 5. Data: 2004-04-17 15:27:46
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    WItam Piotr Trześniewski z konta znajomego.

    Niestety sa tacy ktorzy w niedziele pracuja a jak jest świeto to nie
    pracuja.

    dlatego ponawiam prosbe ze jesli ktos ma jakis przepis ktory ustanowil
    2 -maja dniem wolnym to bede wdzieczny.

    pozdrawiam Piotr Trześniewski

  • 6. Data: 2004-04-17 16:17:38
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Hmm a niedziela nie jest swietem? AFAIK to jest wlasnie swieto.

  • 7. Data: 2004-04-17 16:19:30
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > Nawet jak nie będzie niedziela, to i tak nie będzie to dzień wolny od
    > pracy.

    Zdanie : Nawet jak nie bedzie niedziela, to i tak bedzie to dzien wolny od
    pracy, mialoby sens a tak...

  • 8. Data: 2004-04-19 13:47:14
    Temat: 2 maja 2005, pilne
    Od: piotrpanek <W...@l...gazeta.PARISpl.ROME>

    Witam, podpinam sie pod istniejący wątek z podobnym pytaniem...

    Dnia 04-04-16 18:22, w liście od osoby znanej jako Maria Ossowska było:

    > 2 maja w 2004 r. to niedziela i jest dniem wolnym od pracy.

    A drugi maja 2005 to poniedziałek i to zmienia postać rzeczy...
    Zwłaszcza, że ja potrzebuję informacji akurat nt. 2 maja 2005.
    Abstrahując od długiego weekendu, to czy to będzie dzień wolny od pracy,
    czy nie? Potrzebuję ekspresowej odpowiedzi, proszę...

    pzdr
    piotrek

    --
    Co prawda, ZUS jest organizacją przestępczą,
    ale na pewno nie jest to przestępczość zorganizowana