  • 1. Data: 2008-06-26 11:54:48
    Temat: Wypowiedzenie kredytu - BTE
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Witam,

    mam pytanie - jeśli bank wypowiada kredyt i kieruje sprawę do sądu, to czy
    dłuznik dostaje z sądu takie wezwanie do zapłaty /do którego mugłby ew.
    wnieść zarzut, jak nie zgadza się z kwotą zapłaty/, czy też bank wydaje BTE
    i sprawa od razu idzie do komornika?

    Pozdr

  • 2. Data: 2008-06-26 12:06:47
    Temat: Re: Wypowiedzenie kredytu - BTE
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adam .......................... pisze:

> [...]
    > wnieść zarzut, jak nie zgadza się z kwotą zapłaty/, czy też bank wydaje BTE

    Bank może zrobić to i przez BTE (o ile dłużnik złożył stosowne
    oświadczenie) i przez tryb "zwykły". Jego wybór.
    Z tym, że BTE tez idzie przez sąd, ale o tym się już dowiesz od komornika.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-06-26 12:12:43
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    naskrobał/a w news:g40028$fhh$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > mugłby ew. wnieść zarzut, jak nie zgadza się z kwotą zapłaty/, czy
    > też bank wydaje BTE i sprawa od razu idzie do komornika?

    Bank wydaje BTE, BTE trafia do sądu, potem do komornika i jak dostaniesz
    zawiadomienie o wszczęciu egzekucji, to sobie możesz wnieść zażalenie.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153