  • 11. Data: 2008-10-04 19:15:47
    Temat: Re: Wypowiedzenie a wynagrodzenie
    Od: p...@g...com

    On 3 Paź, 20:55, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Aha, jeszcze pytanie ile czasu pracujesz w obecnej firmie? Bo to tez ma
    > znaczenie co do dlugosci okresu wypowiedzenia.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek Kustra

    Sorry za powtórzenie odpowiedzi. Google Groups przestało pokazywać
    najnowsze posty i myślałem, że pierwsza odpowiedź nie doszła.

    --
    Pan Kalin

  • 12. Data: 2008-10-04 19:30:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    p...@g...com <p...@g...com> pisze:

    > Mam 1 miesięczne wypowiedzenie.
    > Zastanawiam się, czy jest możliwy taki scenariusz:
    > 1. Okres wypowiedzenia jest w jakimś sensie opcjonalny i zależny od
    > szefa (?)
    Nie. Okres wypowiedzenia definiuje KP.

    > 2. Skladam wypowiedzenie 29 pazdziernika
    > 3. Szef mowi: ok, skracam Ci okres wypowiedzenia do 3 dni, po tym
    > czasie nie musisz przychodzic do pracy (nie powinienes)
    Skrócić nie może, zwolnić ze świadczenia pracy może.

    > 4. W efekcie nie przepracowuję listopada i nie mam za ten miesiąc
    > dochodów
    To nie jest możliwe jednostronnie.

    > Czy okres wypowiedzenia mam zagwarantowany i po złożeniu wypowiedzenia
    > mogę być pewny, że przez miesiąc mogę normalnie pracować?
    Jak cię nie zwolni ze świadczenia pracy.
    Płaca jest tak czy inaczej.
    Czy praca będzie normalna trudno powiedzieć.

    --
    Jotte