  • 1. Data: 2003-11-03 17:56:44
    Temat: Wyplata naleznych nadgodzin
    Od: MhF <m...@p...onet.pl>

    Witam po raz pierwszy,

    Bylem do 31 sierpnia zatrudniony na dwa miesiace na okres probny w
    pewnej firmie projektowo-budowlanej (pelen etat). Przez dwa miesiace
    wypracowalem 120 nagdodzin (premia miala byc...). Po dwoch
    miesiacach "nie przedluzono ze mna umowy", wyplacono pensje (ale bez
    nadgodzin), lecz szef podstemplowal papierek, że "przyjal do
    wiadomosci liczbe przepracowanych nadgodzin". To jedyny dowod na to,
    ze jakies nadgodziny byly (bralem projekty do domu).

    Pytanie moje brzmi: czy mam szanse odzyskac nalezne mi pieniadze,
    czy mam od razu dac sobie spokoj gdyz gra nie jest warta swieczki?

    --
    MhF
    m...@p...onet.pl