  • 21. Data: 2004-01-08 22:18:03
    Temat: Re: Wypadek na torach
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:btki0h$sfk$1@news.onet.pl...

    > BTW wielokrotnie wkurzałem się na maszynistów, którzy w środku nocy
    > włączają długi sygnał przed przejazdem kolejowym (mam dwa obok siebie).
    > Ale to nie jest złośliwość (zbudzić tych co śpią, a co!). To potrzeba
    > wynikająca z doświadczeń.

    To jest po prostu pochodna przepisów kolejowych. Wskaznik W6 nakazuje dać
    maszyniście sygnał "Baczność" w nmiejscu gdzie jest ustawiony. NAjczęściej
    przed przejazdem - ale nie tylko.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 22. Data: 2004-01-12 21:36:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ > wracamy na tory grupy .prawo !
    >+
    >+ No dobra. podaj mi racjonalny przykład sytuacji, w której pieszy
    >+ przechodzący przez tory ma pierwszeństwo przed pociągiem i nie jest
    >+ zobowiązany do upewnienia się, że żaden nie nadjeżdża.

    Przecię nigdy nic takiego nie pisałem :(
    Dowodzę wręcz że takiego zapisu NIE NALEŻY OCZEKIWAĆ :)
    Wprowadzenie sytuacji o którą pytasz skutkowałoby albo
    zupełnym wstrzymaniem ruchu pociagów albo płacenie
    odszkodować samobójcom: fakt, że udało mi się zamotać
    wypowiedź :) :]

    pozdrowienia, Gotfryd