  • 1. Data: 2004-01-06 09:41:36
    Temat: Ubezpieczenie, student bez pracy
    Od: <a...@w...pl>

    Witam
    Jestem zameldowany w soim mieszkaniu, mieszkam z babcia, rodzice mieszkaja w
    innym miejscu, jestem studentem zaocznym, zakonczylem prace w grudniu.
    Do tej pory mialem swoja ksiazeczke zdrowia (ubezpieczenie na leczenie)
    Czy teraz musze isc sie zarejestrowac do urzedu pracy czy mimo ze jestem
    zameldowany w innym miejscu moge byc podpiety od ubezpieczenie moich
    rodzicow?

    arrson

  • 2. Data: 2004-01-06 09:45:01
    Temat: Re: Ubezpieczenie, student bez pracy
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Ale mozesz dostac od Urzedu Pracy ubezpieczenie, do czasu zaprzestania bycia
    bezrobotnym, a mozesz dalej byc ubezpieczony przez rodzica, wg mnie na jedno
    wychodzi.

    Daniel

  • 3. Data: 2004-01-06 10:00:17
    Od: <a...@w...pl>

> [...]
    bycia
    > bezrobotnym, a mozesz dalej byc ubezpieczony przez rodzica, wg mnie na

    czy nie ma ty znaczenia ze utrzymywalem sie sam do tej pory, przez ostatni
    rok, jestem zameldowany w swoim mieszkaniu, rodzice w innym...?

    arrson