  • 1. Data: 2004-01-06 10:16:27
    Temat: Koszty rozwodu - co zrobic ?
    Od: "Kleopatra" <k...@g...pl>

    Jestem po rozprawie pojednnawczej, wiec na najblizszej zapewne zapadnie
    orzeczenie, bo sytuacja jest dosc klarowna ( bez orzekania winy, bez dzieci,
    bez podzialu majatku )
    Jedynym moim problemem jest koszt rozwodu jaki bedzie zasadzony. Ex-malzonek
    wraz z pozwem wniosl o zwolnienie z kosztow, bo jest w obenej chwili
    bezrobotny.
    Poniewaz ja pracuje, to przypuszczam, ze Sad moze tylko mnie obciazyc
    kosztami,
    co wydaje mi sie niesprawiedliwe, bo maz oficjalnie niezatrudniony, pracuje
    "na
    czarno" i zarabia niewykluczone, ze wiecej ode mnie ( wnosze to po zakupach
    jakie ostatnio poczynil - drogi sprzet komputerowy, aparat cyfrowy, monitor
    LCD
    itp. )
    Czy mam w czasie rozprawy powiedziec Sadowi jak wyglada jego rzeczywista
    sytuacja finansowa ? Nie wiem co robic... Nie chcialabym jako jedyna ponosic
    kosztow, uwazam, ze powinny byc rozlozone po polowie.

    Prosze o rady i z gory dziekuje.
    Pozdrawiam
    Cleo