  • 1. Data: 2004-01-06 10:06:29
    Temat: zameldowanie
    Od: "Mateusz Jagodziński" <m...@g...pl>

    Witam
    Czy zgodne z prawem jest to, że osoba w tym przypadku mój ojciec zameldował
    na pobyt czasowy swoją matkę bez zgody żony i pozostałych członków rodziny.
    Dom jest własnością obojga małżonków a teściowa posiada niedaleko własny dom,
    w którym jest zameldowana na pobyt czasowy. Bardzo proszę o odpowiedzi, z
    góry dziękuje.
    Pozdrawiam Mateusz

  • 2. Data: 2004-01-06 12:24:40
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mateusz Jagodziński napisał:

    | Czy zgodne z prawem jest to, że osoba w tym przypadku mój ojciec
    zameldował
    | na pobyt czasowy swoją matkę bez zgody żony i pozostałych członków
    rodziny.

    Niczyja zgoda nie jest do zameldowania potrzebna. Jeżeli ktoś przebywa
    czasowo w danym miejsu ma obowiązek się tam zameldować, może to zrobić
    samemu.