  • Data: 2002-06-09 13:31:23
    Temat: Wypadek komunikacyjny
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujący problem. Zostałem poszkodowany w wypadku komunikacyjnym.
    Byłem w szpitalu przez 3 tygodnie, a proces leczenia będzie jeszcze trwał
    bardzo długo i nie jest powiedziane, że zakończy się dla mnie całkowitym
    sukcesem. W przypadku orzeczenia przez Sąd (prokuraturę) winy nie mojej,
    lecz drugiego uczestnika wypadku, chciałbym ubiegać się o odszkodowanie za
    poniesione straty na zdrowiu i koszty z tym związane. W którym momencie
    najlepiej założyć taką sprawę, czy należy się udać do zwykłej kancelarii
    adwokackiej czy należy szukać z odpowiednią specjalizacją? I wreszcie
    ostatnie pytanie: o jaką kwotę odszkodowania mogę wystąpić, jeżeli sprawca
    spowodował wypadek, w którym poniosłem trwały ubytek na zdrowiu? A może Sąd
    nie traktuje tych spraw poważnie i lepiej pójść na ugodę?

    Dziękuje bardzo za pomoc.

    Z poważaniem,
    Michał Szaniawski