  • Data: 2002-06-10 19:37:44
    Temat: Re: Wypadek komunikacyjny
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na pewno podejdzie powaznie, poza tym jesli odniosles sredni/ciezki ( u
    ciebie
    > jest minimum sredni bo powyzej tygodnia w szpitalu) to gosc bedzie
    odpowiadal
    > tez za przestepstwo z kodeksu karnego

    Rozumiem. Juz sprawa zajela sie prokuratura-co do tego, ze bedzie to
    traktowane
    jako przestepstwo to nie ma zadnych watpliwosci. Tylko interesuje mnie
    najbardziej czy o odszkodowanie-zdrowie wystepowac po ogloszeniu wyroku Sadu
    czy przed czy moze
    zglosic sie do adwokata by zalatwil ugode pozasadowa? Ktore z tych wyjsc
    jest najlepsze
    i jeszcze jedno: ile kosztuja koszty procesowe w Sadzie Cywilnym (wlasnie
    sprawa o odszkodowanie)? Takie pytanie na marginesie: ile sie czeka na
    ogloszenie wyroku
    w takich sprawach komunikacyjnych w Warszawie? (chodzi mi o przecietne
    oczekiwanie)
    Dziekuje za pomoc.

    Michal Szaniawski