  • 1. Data: 2012-10-01 17:16:09
    Temat: zwrot środki przez operatora voip
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    1. gadu gadu wypowiada mi usługę voip (1 miesiąc, kończy z usługą)
    mam tam ok. 30zł, jak na voip to dość duża kwota (komórkę też mam)

    2. operator do którego chcą przenieść moje środki
    ma najgorszą opinię (sam doświadczyłem, easycall)
    w dodatku terminy ważności środków, w gadugadu nie było

    3. zmienia sie regulamin, stawki, strona, serwery, wszystko

    pytanie:
    Czy mogę żądać zwrotu moich środków na konto bankowe?
    (środki były opłacone smsem)

    erator/

  • 2. Data: 2012-10-01 17:56:44
    Temat: Re: zwrot środki przez operatora voip
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pytanie:
    > Czy mogę żądać zwrotu moich środków na konto bankowe?

    A co wynika z regulaminu czy też umowy? Bo jak nie ma jakiegoś unormowania
    ich propozycja jest tylko propozycją. Nie przyjmujesz i umowa ulega
    rozwiązaniu, a oni mają obowiazek zwrócić Ci środki. Przelewem im
    najprościej, ale co do zasady mogą osobiście przynieść Ci do domu.