  • 1. Data: 2012-10-01 11:12:22
    Temat: Wezwanie wspolnika sp. z o.o. przez sad do zlozenia wyjasnien
    Od: "IwonaW" <i...@o...pl>

    Witam,
    w sp. z o.o. nastapila zmiana wspolnika (wystapienie jednego i wejscie
    drugiego) oraz zmiana nazwy. Dokumenty zostaly zlozone do sadu i teraz sad
    wzywa wspolnika ktory pozostal do zlozenia osobistych wyjasnien. O co moze
    chodzic? Przeciez sad wszystko dostal :-( Czy ktos mial podobny przypadek?

    pozdrawiam i prosze o odpowiedz bo prezes mi zyc nie daje tak trzesie
    gaciami

  • 2. Data: 2012-10-02 10:14:38
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 01 Oct 2012 11:12:22 +0200, IwonaW napisał(a):

    > pozdrawiam i prosze o odpowiedz bo prezes mi zyc nie daje tak trzesie

    Raczej nie ma się co martwić, obecnie można zaobserwować proces
    trzęsienia tyłkami w wydziałach KRS, a to na bazie "afery Amber Gold".
    Pewnie referendarz postanowił podmuchać na zimne i obadać skutek
    czynności, albo coś :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl