  • 1. Data: 2012-10-01 14:21:28
    Temat: Zdjęcie z fotoradaru i nieaktualny adres
    Od: Od <o...@o...pl>

    Witam
    Spotkałem się wczoraj z właścicielem mieszkania, które kiedyś od niego
    najmowałem i powiedział mi, że szukała mnie policja w związku ze
    zdjęciem z fotoradaru. Nie mieszkam tam już ponad pół roku, a
    poszukiwany byłem ok trzy miesiące temu. Właściciel tego mieszkania nie
    wiedział gdzie się wyprowadziłem i tak im odpowiedział. Miałem rutynową
    kontrolę przed około dwoma miesiącami ale policjant nic mi nie
    powiedział, że mam jakieś problemy z prawem czy coś w tym stylu.
    Żadnego wezwania do sądu również nie było o ile mi wiadomo bo pytałem
    rodziców gdzie jeszcze wcześniej mieszkałem.

    Jak sprawa będzie wyglądała z prawnego punktu widzenia?

  • 2. Data: 2012-10-01 15:45:12
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru i nieaktualny adres
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Od" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodziców gdzie jeszcze wcześniej mieszkałem.
    >
    > Jak sprawa będzie wyglądała z prawnego punktu widzenia?

    Jesteś zameldowany tam, gdzie mieszkasz? Masz przerejestrowane dokumenty na
    nowy adres? (prawo jazdy, dowód rejestracyjny itp.)

  • 3. Data: 2012-10-01 21:12:12
    Od: Od <o...@o...pl>

    > Jesteś zameldowany tam, gdzie mieszkasz? Masz przerejestrowane dokumenty
    > na nowy adres? (prawo jazdy, dowód rejestracyjny itp.)

    Jestem zameldowany tam gdzie mieszkam i wtedy też byłem zameldowany w
    tamtym najmowanym mieszkaniu.
    Dokumenty mam mniej więcej aktualne z tą różnicą, że nie posiadam już
    samochodu który mógł być namierzony przez fotoradar. Pod koniec czerwca
    kupiłem inny, a na początku lipca sprzedałem ten, który mógł dostać
    fotkę. Wynika to z tego co powiedział mi tamten właściciel mieszkania.

  • 4. Data: 2012-10-02 00:25:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > kupiłem inny, a na początku lipca sprzedałem ten, który mógł dostać
    > fotkę. Wynika to z tego co powiedział mi tamten właściciel mieszkania.

    No to taka jest bezwładność baz danych jak widać. Musisz czekać na
    wezwanie, bo tego inaczej nie ogarniesz.

  • 5. Data: 2012-10-02 08:02:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 00:25:58 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No to taka jest bezwładność baz danych jak widać. Musisz czekać na
    > wezwanie, bo tego inaczej nie ogarniesz.

    Dodatkowo zorganizuj to jakoś żebyś na bieżąco miał od nowego właściciela
    mieszkania informacje o wszelkich pismach przychodzących z sądu. Bo na
    tym etapie to potem odkręcenie sprawy może być bardzo trudne lub
    niemożliwe.