    From: "hocker" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyniki egzaminu
    Date: Wed, 10 Jul 2002 09:26:41 +0200

    Witam
    Mam takie oto nurtujace mnie pytanie.
    Czy uczelnia moze odmowic wgladu do pracy egzaminacyjnej kandydata na
    studia?
    Jezeli kandydat nie otrzymal wystarczajacej liczby punktow, pomimo wszystko
    uwaza ze wypadl lepiej niz wskazuja na to wyniki. Odwolania nie przynosza
    rezultaty.
    Czy mozna sie powolac skutecznie na jakis paragraf, aby miec wglad do swojej
    pracy??
    Pytanie jest raczej czystko teoretyczne.

    pozdrawiam serdecznie
    Hocker