  • 1. Data: 2002-07-10 07:26:41
    Temat: Wyniki egzaminu
    Od: "hocker" <h...@w...pl>

    Witam
    Mam takie oto nurtujace mnie pytanie.
    Czy uczelnia moze odmowic wgladu do pracy egzaminacyjnej kandydata na
    studia?
    Jezeli kandydat nie otrzymal wystarczajacej liczby punktow, pomimo wszystko
    uwaza ze wypadl lepiej niz wskazuja na to wyniki. Odwolania nie przynosza
    rezultaty.
    Czy mozna sie powolac skutecznie na jakis paragraf, aby miec wglad do swojej
    pracy??
    Pytanie jest raczej czystko teoretyczne.

    pozdrawiam serdecznie
    Hocker

  • 2. Data: 2002-07-10 12:53:40
    Temat: Re: Wyniki egzaminu
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "hocker" <h...@w...pl> wrote in message news:aggnjk$rhd$1@news.tpi.pl...
> [...]
    swojej
    > pracy??
    > Pytanie jest raczej czystko teoretyczne.

    Paragraf - nie bardzo.

    Uczelnie kieruja sie tu swymi regulaminami...

    Ale TE regulaminymozna probowac zaskarzyc, jako niezgodne z prawem...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-07-10 13:52:38
    Od: "jb" <j...@s...waw.pl>

    > Ale TE regulaminymozna probowac zaskarzyc, jako niezgodne z prawem...

    Z własnego podworka - w zeszlym roku ktos zaskarzyl regulamin rekrutacji
    (SGH)
    do NSA i przegral ...

    ... tez chcialbym zobaczyc swoja prace ...

    jb