  • 1. Data: 2005-03-31 19:17:02
    Temat: Wynajem mieszkania
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

    Czy właściciel mieszkania u którego je wynajmowałem ma prawo żądać ode mnie
    w przypadku wypowiedzenia umowy ustnej, wymalowania ścian? Po paru latach
    nie są już takie bielutkie.

    Pozdrawiam!

    Ania

  • 2. Data: 2005-03-31 20:20:10
    Temat: Re: Wynajem mieszkania
    Od: "robert" <j...@w...pl>

> [...]
    mnie
    > w przypadku wypowiedzenia umowy ustnej, wymalowania ścian? Po paru latach

    jeśli były bialutkie jak sie wprowadzałąś...to tak.
    Musisz zostawic w stanie nie pogorszonym ponad normalne uzytkowanie...

    sk

  • 3. Data: 2005-03-31 20:29:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ania wrote:
    > Czy właściciel mieszkania u którego je wynajmowałem ma prawo żądać ode mnie
    > w przypadku wypowiedzenia umowy ustnej, wymalowania ścian? Po paru latach
    > nie są już takie bielutkie.

    mają być takie jak po normalnym użytkowaniu przez kilka lat.

    Jak są na nich pozabijane muchy, a w kuchni przegląd zup od podłogi po
    sufit, to raczej musisz wymalować
    jezeli są po prostu brudne, bo sie zabrudzily to nie.

  • 4. Data: 2005-03-31 20:30:56
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

    > jeśli były bialutkie jak sie wprowadzałąś...to tak.
    > Musisz zostawic w stanie nie pogorszonym ponad normalne uzytkowanie...

    poprzez normalne użytkowanie nie jest juz takie bielutkie, jakby stalo puste
    to pewnie tak samo by sie przykurzyly.

  • 5. Data: 2005-03-31 20:42:16
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sufit, to raczej musisz wymalować
    > jezeli są po prostu brudne, bo sie zabrudzily to nie.

    gdzie znajde jakas podstawe prawna do tego. Cos do poczytania w necie?

  • 6. Data: 2005-03-31 21:12:09
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > gdzie znajde jakas podstawe prawna do tego. Cos do poczytania w necie?

    Podstawa prawna to art. 675 kc