  • 1. Data: 2005-03-31 19:03:27
    Temat: dowod z opini bieglego psychologii
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    cześć jestem pokrzywdzonym w pewnej sprawie
    art 216 kk p1 nieletni wyzywal mnie na ulicy wielokrotnie

    przyszlo do mnie pismo
    postanowienie
    sad postanawia
    z urzedu dopuscic dowod z opinii bieglego psychologii ..........
    celem ustalenia czy zeznania pokrzywdzonego zasluguja na wiare,
    czy ma on sklonnosci do konfabulacji

    co to znaczy?
    czy nie odsc ze jescze dostalem porzadnie to jeszcze takie upokorzenie?
    ma mnie badac psycholog?
    czy mozna na to nie pozwolic?
    czy przyjdzie jeszcze zawiadomienie o stawienie sie do psychologa?
    co wy byscie zrobili w takiej sytuacji?
    czy jest prawo odmowy?
    czy jest prawo wyboru psychologa?
    jakie sa normy?