  • 1. Data: 2002-09-27 21:37:52
    Temat: ..:: Wynajem budynku - POMOCY ::..
    Od: "Markus" <a...@i...pl>

    Jaka jest najkorzystniejsza forma najmu budynku (3000m^2), w przypadku gdy
    jest on wlasnoscia 11 wspolwlascicieli?
    Co radza Panstwo zrobic? Zawiazac spolke, firme rodzinna? Chodzi mi
    mianowicie o latwy sposob prowadzenia rozliczan zarowno z fiskusem jak i z
    wspolwlascicielami nieruchomosci.

    Z gory BARDZO DZIEKUJE za odpowiedz.

    Marek

  • 2. Data: 2002-10-01 22:25:08
    Temat: Re: ..:: Wynajem budynku - POMOCY ::..
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Markus" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co radza Panstwo zrobic? Zawiazac spolke, firme rodzinna? Chodzi mi
    > mianowicie o latwy sposob prowadzenia rozliczan zarowno z fiskusem jak i z

    Czy pytasz, co maja zrobić ci współwłaściciele? Czy co ma zrobić osoba
    wynajmująca?

    Wiewióra