  • 1. Data: 2004-06-23 10:41:09
    Temat: Wynagrodzenie adwokata
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    mam proces w Sadzie Pracy, zostalem zwolniony i wnioslem tam sprawe o
    uznanie za niezgodne z K.P. szukam adwokata, jedna pani adwokat zarzadala 4
    tys, druga 2 tys, argumentowaly, ze jak wygram to i tak beda to koszty
    strony pozwanej. Uslyszalem, ze sad nakazuje zwrotu pieniedzy za adwokata
    ale wedlug cennika - tj - okolo 300 zl ... sic!! - jak to wyglada prawnie i
    w praktyce? Czy istnieje w Polsce zasada platnosci jedynie za sprawy
    wygrane?

    WojteG

  • 2. Data: 2004-06-23 22:21:23
    Temat: Re: Wynagrodzenie adwokata
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale wedlug cennika - tj - okolo 300 zl ... sic!! - jak to wyglada prawnie
    > w praktyce? Czy istnieje w Polsce zasada platnosci jedynie za sprawy

    Wynagrodzenie adwokackie w sprawie o uznanie wypowiedzenia za bezskuteczne
    wynosi 60 zł i tyle w razie wygranej sąd zasądzi na Twoją rzecz od
    pozwanego. Plusem takiego rziwązania jest to, ze jeśli Ty przegrasz to tez
    będziesz musiał zwracać drugiej stronie tylko 60 zł.
    A Ci adwokaci to się cenią ... a w dodatku pewnie są strasznie głupi ...

    --
    JOHNSON :)