  • 11. Data: 2009-12-28 19:36:24
    Temat: Re: Wymogi formalne w ofercie pracy - dowód osobisty.
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-28 15:27, Użytkownik Jacek_P napisał:

    > Bylem w takich komisjach jako czlonek.
    > Dwa razy bylem obserwatorem.
    > Teoretyku-gadulo ;)

    To się teraz do takiej zgłoś jako oficjalna opozycja.
    Specjalisto teoretyku.

    I nie zapomnij nam tego opisać.
    Czekamy.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-12-28 20:06:54
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    jacem pisze:
    > Jednym z wymogów formalnych, które musi spełnić kandydat ubiegający się
    > o stanowisko w urzędzie państwowym, jest:
    >
    > - kopia DOWODU OSOBISTEGO.

    Inne pytanie brzmi, czy moga od Ciebie wymagac dostarczenia kopii tego
    dokumentu? Ja pracuje prywatnie i w kadrach zaparlem sie ze kopii nie
    dam - dalem oswiadczenie jakie dane znajduja sie w dowodzie i ze sa
    prawdziwe.

  • 13. Data: 2009-12-28 20:46:22
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 11:24:53 +0100, jacem napisał(a):

    > Jednym z wymogów formalnych, które musi spełnić kandydat ubiegający się
    > o stanowisko w urzędzie państwowym, jest:
    >
    > - kopia DOWODU OSOBISTEGO.

    Przejrzałem losowo kilka ogłoszeń:
    http://bip.kprm.gov.pl/kprm/sc/ogloszenia/

    i nie trafiałem ogłoszenia w których wymagano kopii dokumentu
    poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 14. Data: 2009-12-28 21:06:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RadoslawF napisal:
    > To się teraz do takiej zgłoś jako oficjalna opozycja.
    > Specjalisto teoretyku.

    To raczej ty masz jakis problem, a nie ja.
    Teoretyku-gadulo... ;)

    > I nie zapomnij nam tego opisać.
    > Czekamy.
    > :-)

    A po co? Przeciez mechanizm takiego dzialania
    w skali gminy jest prosty jak drut. Tym bardziej,
    ze za chwile beda wybory samorzadowe, wiec opozycja
    radosnie na udry pojdzie, a aktualna wladza bedzie
    sie bala wyciagniecia przewalanki.

    Margaritas ante porcos? ;)
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2009-12-28 21:42:31
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-28 22:06, Użytkownik Jacek_P napisał:

> [...]
    > ze za chwile beda wybory samorzadowe, wiec opozycja
    > radosnie na udry pojdzie, a aktualna wladza bedzie

    Bo zobaczysz w praktyce to czego nie możesz zrozumieć.
    Specjalisto teoretyku.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-12-29 11:17:08
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

    On 28 Gru, 11:24, "jacem" <j...@1...pl> wrote:
> [...]
    >
    > "Tak ustaliła komisja, bo jeśli wpłynie 80 ofert to nie będą przecież
    > wszystkich tych osób przesłuchiwać, więc jakieś kryterium musi być! Pana
    > oferta zostanie odrzucona nawet wówczas, gdy napisze pan oświadczenie o
    > przyczynie niedostarczenia dowodu. Ma pan pecha!"
    >
    > Mam wątpliwości, czy urząd ma prawo wymagać dowodu osobistego, a może po
    > prostu wystarczy dowód tożsamości?
    > Czy ustalanie ofert i wymagań formalnych (kopii dokumentów,
    > oświadczeń...itp) określają konkretne przepisy? Jeśli tak, to jakie?
    >
    > Czy urząd państwowy ma prawo zarządać ściśle kopii dowodu osobistego (a

    To jakaś parodia!!!
    Co ma dowód do konkursu?
    Dajcie mi adres tego urzędu. Zaraz narobię tam rabanu!!!

  • 17. Data: 2009-12-29 11:27:59
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

    > Zażądaj.
    > Doprowadź abyś został tą osobą.
    > Udowodnij.
    > A potem nam to opisz.  :-)
    > Specjalisto teoretyku.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie dajmy się zwariować. Czasem lepiej nie pracować niż mieć do
    czynienia z debiliozą.
    A na razie widać, że w tym urzędzie jest daleko od normalności o
    standardach JUŻ nie mówiąc.
    Zwykła nadgorliwość babska z komunistycznym rodowodem.

    Reasumując: chłopak powinien wysłać ksero paszportu z adnotacją: dowód
    osobisty jest w trakcie wymiany.
    Wymiana dowodu jest sprawa normalną.
    I nie wspominać tu o zgubieniu ani kradzieży bo dla niektórych dowód
    jest rzeczą świętą i należy go nosić przy sobie zawsze i wszędzie aby
    w każdej chwili móc okazać go M I E L I C J I.

  • 18. Data: 2009-12-29 21:29:14
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "tokaj1" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > To jakaś parodia!!!
    > Co ma dowód do konkursu?
    > Dajcie mi adres tego urzędu. Zaraz narobię tam rabanu!!!

    Proszę bardzo!

    Adres urzędu:

    http://www.bip.wzp.pl/

    Oferta pracy:

    http://www.bip.wzp.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=23311:inspektor-w-wydziale-administra
    cyjnym-oferta-nr-10109&catid=430:um-ogoszenia&Itemid
    =100

    Musisz się pospieszyć, bo termin składania ofert tylko do 31.12.2009.

    Powodzenia. :-)

  • 19. Data: 2009-12-30 17:22:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Przejrzałem losowo kilka ogłoszeń:
    > http://bip.kprm.gov.pl/kprm/sc/ogloszenia/
    >
    > i nie trafiałem ogłoszenia w których wymagano kopii dokumentu
    > poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie.

    Tak mnie naszło: czy żądanie dokumentu, który ewidentnie dyskryminuje
    niepolskich mieszkańców Unii Europejskiej przypadkiem nie narusza
    jakichś postanowień unijnych?
    :)
    (zdaje mi się po prawdzie, że dla pracowników ciągle jeszcze takiej
    zasady nie ma, dotyczy ona niewątpliwie DG).

    pdr, Gotfryd