  • 1. Data: 2005-11-10 13:31:25
    Temat: Wymeldowanie z urzedu - jak dlugo ?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jak długo w praktyce trwa wymeldowanie z urzędu osoby, która zbyła mieszkanie i
    opusciła je, a nie chce się wymeldowac z
    pobytu stałego?
    JaC

  • 2. Data: 2005-11-10 13:38:36
    Temat: Re: Wymeldowanie z urzedu - jak dlugo ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:
    > Jak długo w praktyce trwa wymeldowanie z urzędu osoby, która zbyła mieszkanie
    > i opusciła je, a nie chce się wymeldowac z pobytu stałego?

    Cóż, po tygodniu od złożnia wniosku i zeznanich świadków przychodzi
    polecony informujący o rozpoczęciu procedury i wzywający osobę
    wymeldowywaną do stawienia się w celu złożenia wyjaśnień.

    Ile jeszcze mi to zajmie - nie wiem...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-11-10 14:29:02
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik " 666" wystukał taki tekst:
    > Jak długo w praktyce trwa wymeldowanie z urzędu osoby, która zbyła
    > mieszkanie i opusciła je, a nie chce się wymeldowac z pobytu stałego?
    > JaC

    a mozna kupić mieszkanie "z lokatorem"?
    jak ja kupowałem mieszkanie to do aktu notarialnego sprzedający przyniósł
    zaświadczenie z urzedu że się wszyscy wymeldowali...
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 4. Data: 2005-11-10 14:41:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    b3lf3r wrote:

    > a mozna kupić mieszkanie "z lokatorem"?
    > jak ja kupowałem mieszkanie to do aktu notarialnego sprzedający przyniósł
    > zaświadczenie z urzedu że się wszyscy wymeldowali...

    Jasne, że można, tylko potem ten co kupił ma dodatkową fatygę -
    kontynuację rozpoczęcie procesu wymeldowywania w trybie administracyjnym.

  • 5. Data: 2005-11-10 18:55:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak długo w praktyce trwa wymeldowanie z urzędu osoby, która zbyła
    > mieszkanie i opuściła je, a nie chce się wymeldować z pobytu
    stałego?
    > JaC

    Teoretycznie, to jak każde postępowanie administracyjne powinno zostać
    przeprowadzone niezwłocznie, nie później niż w 30 dni. No ewentualnie
    60.

  • 6. Data: 2005-11-12 03:58:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Teoretycznie, to jak każde postępowanie administracyjne powinno zostać
    > przeprowadzone niezwłocznie, nie później niż w 30 dni. No ewentualnie
    > 60.

    A konkretnie kiedy to 'ewentualnie 60'? Albo rzuć się nazwą przepisu,
    który to reguluje, bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć...

  • 7. Data: 2005-11-12 08:41:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w
    wiadomości news:dl3p9h$1dp$3@opal.futuro.pl...
    > A konkretnie kiedy to 'ewentualnie 60'? Albo rzuć się nazwą
    przepisu,
    > który to reguluje, bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć...

    art. 35§3 kpa

  • 8. Data: 2005-11-12 18:41:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > art. 35§3 kpa

    A, jest... Dzięki :)

  • 9. Data: 2005-11-12 22:06:50
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 lis o godzinie 15:29, na pl.soc.prawo, b3lf3r napisał(a):

    > a mozna kupić mieszkanie "z lokatorem"?

    W Mysłowicach sprzedano kilka "bloków" wraz z ... inwentarzem - czyli
    lokatorami. Nowy właściciel zaraz podniósł czynsze o kilkaset złotych
    (kilkadziesiąt %) - ale nie wiem jak się sprawa potoczyła dalej - ale
    wydaje mi sie że nie unieważniono tej transakcji.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 10. Data: 2005-11-13 01:36:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Ch. wrote:

> [...]
    > (kilkadziesiąt %) - ale nie wiem jak się sprawa potoczyła dalej - ale
    > wydaje mi sie że nie unieważniono tej transakcji.

    Wiesz, jest pewna 'drobna' różnica pomiędzy nabywaniem nieruchomości, w
    której jest ktoś tylko zameldowany, a kupowaniem nieruchomości, w której
    ktoś mieszka i jeszcze ma do tego jakiś tytuł prawny.