  • 1. Data: 2006-03-23 16:41:07
    Temat: Wymeldowanie jak i co?
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    Witam
    Chcę wymeldować się od rodziców(pobyt stały)
    Zameldowanie to mam w Szczecinie i nie mieszkam już tam od kilku lat.
    Obecnie mieszkam i prowadze działalność w Krakowie na wynajmowanym.
    1.Jak najlepiej załatwić takie wymeldowanie(nie mam zamiaru jechać taki
    kawał drogi aby załatwić to osobiście, czy mogą to zrobić rodzice?)
    2.W miejscu obecnego pobytu nie mam żadnego zameldowania. Czy po
    wymeldowaniu ze Szczecina muszę gdzieś się zameldować?
    3.A co z moją działalnością? zarejestrowana jest w Szczecinie skąd chcę się
    wymeldować.
    4.I co ze zmianą prawka(muszę wymienić do czerwca bo mam stare)?Jak nie będę
    miał zameldowania to gdzie je wymienię?

    Pozdrawiam
    Mariola

    Pozdrawiam
    Mariola

  • 2. Data: 2006-03-24 07:45:06
    Temat: Odp: Wymeldowanie jak i co?
    Od: "Jacek K." <j...@t...pl>

    > 1.Jak najlepiej załatwić takie wymeldowanie(nie mam zamiaru jechać taki
    > kawał drogi aby załatwić to osobiście, czy mogą to zrobić rodzice?)

    TYLKO OSOBIŚCIE !!!
    Chciałem wymeldować syna mojego mając jego dokumenty.
    Kich.Tylko osobiście to możesz załatwić.Taką samą sytuację miał mój syn.

  • 3. Data: 2006-03-24 08:06:37
    Temat: Re: Odp: Wymeldowanie jak i co?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 24 Mar 2006 08:45:06 +0100,
    Jacek K. <j...@t...pl> screamed:

    A wymeldowanie administracyjne to pies?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 09:06:28 user up 10925 days, 21:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    "Krucinal zabili Kennyho! Vy parchanti!"

  • 4. Data: 2006-03-24 11:39:32
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    > A wymeldowanie administracyjne to pies?

    A jak wygląda to wymeldowanie administracyjne?
    I czy mogę być później bez żadnego zameldowania?

  • 5. Data: 2006-03-24 12:12:00
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 24 Mar 2006 12:39:32 +0100,
    MariolaK <m...@w...pl> screamed:

    > A jak wygląda to wymeldowanie administracyjne?
    > I czy mogę być później bez żadnego zameldowania?

    Niech rodzice po prostu zgłoszą, że nie mieszkasz już pod tym adresem.
    Procedura potrwa dłużej, ale nie będziesz musiała się tam zjawiać.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 13:11:21 user up 10925 days, 1:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Mr. Worf, scan that ship." "Aye, Captain... 300 DPI?

  • 6. Data: 2006-03-26 17:48:18
    Od: "bubu" <j...@t...pl>