    From: "MariolaK" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymeldowanie jak i co?
    Date: Thu, 23 Mar 2006 17:41:07 +0100

    Witam
    Chcę wymeldować się od rodziców(pobyt stały)
    Zameldowanie to mam w Szczecinie i nie mieszkam już tam od kilku lat.
    Obecnie mieszkam i prowadze działalność w Krakowie na wynajmowanym.
    1.Jak najlepiej załatwić takie wymeldowanie(nie mam zamiaru jechać taki
    kawał drogi aby załatwić to osobiście, czy mogą to zrobić rodzice?)
    2.W miejscu obecnego pobytu nie mam żadnego zameldowania. Czy po
    wymeldowaniu ze Szczecina muszę gdzieś się zameldować?
    3.A co z moją działalnością? zarejestrowana jest w Szczecinie skąd chcę się
    wymeldować.
    4.I co ze zmianą prawka(muszę wymienić do czerwca bo mam stare)?Jak nie będę
    miał zameldowania to gdzie je wymienię?

    Pozdrawiam
    Mariola

    Pozdrawiam