  • 1. Data: 2006-03-23 16:12:40
    Temat: Rozwód porada
    Od: "Finger" <d...@v...pl>

    Witam

    Niestety po głowie zaczęła mi chodzić myśl o rozwodzie. Powoli mam
    dosyć bycia poniewieraną maszynką do zarabiania pieniędzy.
    Generalnie z żoną mi się nie układa. Codziennie jakieś potyczki
    słownie, co jakiś czas większa awantura (bez rękoczynów, ale bywa
    głośno). Żona powiedziała że mi nie popuści i będzie chciała
    mnie zniszczyć za wszelką cene, łącznie z braniem alimentów na
    siebie. Ponieważ czuję że lekko nie będzie (rozwód za obupólną
    zgodą, bez orzekania o winie), tylko bitwa bez pardonu na wszelkie
    możliwe sposoby, mam kilka pytań:

    1. Jakie są podstawy do orzeczenia winy/niewinoości współmałżonka

    Czy jeżeli jestem stosunkowo normalny - nie piję, nie biję,
    zapewniam byt materialny to jestem OK? Czy też sąd zawsze powie że
    be bo jestem facet? Jak dowieść swojej niewinoości w takiej sprawie

    2. Żona ma meldunek tymczasowy w innym mieście

    Do którego sądu złożyć pozew - tam gdzie jest zameldowana na
    stałe czy tymczasowo? A może tam gdzie ja jestem zameldowany (czy
    istnieje wogóle taka opcja??)

    3. Czy jest sens brać adwokata?
    4. Jak wygląda sprawa alimentów?

    Nie odżegnuję się od płacenia alimentów na dziecko. Ale nie chcę
    płacić na nieroba. Żona skończyła studia, właśnie kończy staż.
    Nigdy nie pracowała zarobkowo poza stażem. Do pracy normalnej też
    się nie wybiera (niby szuka, ale niestety nie raz widziałem ludzi
    którzy udają że szukają - to ten typ).

    Jakie ma szanse na alimenty dla siebie? Jakie alimenty przeciętnie
    się płaci przy zarobkach 3200 netto?

    5. Żona zapowiedziała że za wszelką cenę będzie starała się
    utrudnić mi kontakty z dzieckiem

    Jak z tym walczyć?

    Na razie nie jestem 100% przekonany, ale chcę wiedzieć na
    przyszłość z czym to wszystko się wiąże. Mam nadzieję że może
    żona się zmieni, ale wytrzymałem już 5 lat i szóstego raczej nie
    dam rady.

    Dzięki za wszelką poradę

    Finger

  • 2. Data: 2006-03-23 17:49:32
    Temat: Re: Rozwód porada
    Od: He(R)Sk <b...@i...pl>

    On 23 Mar 2006 08:12:40 -0800, "Finger" <d...@v...pl> wrote:

    [...]

    > Dzięki za wszelką poradę

    Jaja sobie robisz ? sadzisz,ze z taka ksywka ktos ci uwierzy ?

    --

    HeSk

  • 3. Data: 2006-03-23 18:18:02
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    > Jaja sobie robisz ? sadzisz,ze z taka ksywka ktos ci uwierzy ?

    Email jeszcze lepszy...

    Andrew

  • 4. Data: 2006-03-24 00:38:55
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dvuosb$sop$1@nemesis.news.tpi.pl Andrew
    <a...@n...spam.poczta.onet.pl> pisze:

    > Email jeszcze lepszy...
    Niemniej abstrahując od osoby ewentualnego domniemanego
    porowokatora-konfabulanta sam temat i okoliczności są IMO warte dyskusji.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-03-24 08:32:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Finger <d...@v...pl> napisali:

    > 5. Żona zapowiedziała że za wszelką cenę będzie starała się
    > utrudnić mi kontakty z dzieckiem

    Ty uwazaj, zeby Cie jeszcze nie oskarzyla o molestowanie seksualne
    dziecka. Teraz to podobno jest freshy...

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 6. Data: 2006-03-24 08:39:59
    Od: "Finger" <d...@v...pl>

    FYI

    Jaj sobie nie robie. To delikatna sprawa. Email - mam pare innych,
    ale wszystkie to imie.nazwisko@domena. Chyba sam bys nie chcial
    takiego podawac? Wiem ze jest glupi - zalozony kiedys dla jaj (z
    tym sie zgodze) - i nie budzi zaufania. Cóz - moje imie Pawel i
    wiecej nie chce ujawniac. Sprawa jak najbardziej realna. Pytania
    postawione konkretnie. Prosze nie pisac jakichs bzdetów typu robisz
    jaja czy inne. Gdybym chcial robic jaja wymyslilbym bardziej
    kontrowersyjny temat, który na pewno zamieszal by kilku osobom. A
    wasze odpowiedzi jak narazie nic nie wnosly.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-03-24 09:12:15
    Od: "Finger" <d...@v...pl>

    Bez jaj. Takie numery ciezko przepchnac. Musi byc wyrok skazujacy
    za molestowanie. Prosze o powazne odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Pawel

  • 8. Data: 2006-03-24 09:18:54
    Od: "astoja" <a...@n...pl>

    znajdz jej kochanka:)
    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrne27avu.dce.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

  • 9. Data: 2006-03-24 09:19:56
    Od: "Finger" <d...@v...pl>

    Niestety nie ma

  • 10. Data: 2006-03-24 13:16:23
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "Finger" napisal:

    > Bez jaj. Takie numery ciezko przepchnac. Musi byc wyrok skazujacy za
    > molestowanie.

    Nie musi. Poszukaj w archiwum watków o rozwodach - bylo nawet dosc
    niedawno. Niektóre kobiety sa zdolne do wszystkiego...

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org