  • 1. Data: 2004-02-19 08:40:38
    Temat: Re: Zawiadomienie o postępowaniu egzekucyjnym
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    o...@o...pl napisał:

    [ciaaach]

    Twoja 'umiejetnosc' wyslawiania sie, budowania zdan powala z nog :-(

    >ja czytac potrafię ale ciąg dalszy- ustawy
    Ale zapewne masz klopoty ze zrozumieniem czytanego tekstu ....
    Napisano: ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji !
    Jakiej jeszcze pytania ? ;-)
    Prosze bardzo.

    KaMil

  • 2. Data: 2004-02-19 17:52:40
    Od: o...@o...pl

    > o...@o...pl napisał:
    >
    > [ciaaach]
    >
    > Twoja 'umiejetnosc' wyslawiania sie, budowania zdan powala z nog :-(

    > Ale zapewne masz klopoty ze zrozumieniem czytanego tekstu ....

    BYć moze masz problemy z zagospodarowaniem sobie czasu, moze znajdz sobie
    jakieś barzdiej pozyteczne i konstruktywne hobby

    > Jakiej jeszcze pytania ? ;-)

    Już je zadałam