  • 1. Data: 2004-02-19 10:05:48
    Temat: samochód osoby niepełnosprawnej - podatki
    Od: mm<m...@g...pl>

    Chodzi mi o odpis od dochodu wydatkow zwiazanych z uzywaniem
    samochodu osoby niepelnosprawnej.
    Osoba niepełnosprawna jest moja mama, mój ojciec wozi ją
    samochodem na zabiegi rehabilitacyjne. Samochód jest
    zarejestrowany na mojego ojca. Czy w tej sytuacji moja mam może
    skorzystać z tej ulgi? Wg przepisów powinna być właścicielem lub
    współwałaścicielem samochodu. Czy jako żona właściciela samochodu
    jest jego współwłaścicielem?

    -> http://usenet.pomocprawna.info