  • 1. Data: 2013-03-30 07:56:32
    Temat: Jakie kłopoty przeze mnie może mieć mój adwokat..?
    Od: k...@g...com

    Witam, jestem w trakcie sprawy rozwodowej, podkradłem żonie pewien dokument,
    zeskanowałem i oddałem skan adwokatowi. Adwokat podpisał dokument za
    zgodność z oryginałem nie widząc oryginału i dołączył do akt w Sądzie. Przypadkiem
    wyszło na jaw,
    że adwokat podpisał "za zgodność" nie widząc oryginału tylko kopię, którą
    mogłem przecież sfałszować. Żona ma dowód w postaci nagrania na dyktafonie
    tego co napisałem powyżej, że adwokat nie widząc oryginału podpisał go za
    zgodność, że dokument zeskanowałem i prawnik widział tylko kopię... Żona
    wysłała nagranie swojemu prawnikowi, nie mam pojęcia co on z tym zrobi.
    Mówiła, że adwokat popełnił przestępstwo. Czy mój adwokat może mieć jakieś
    problemy w związku z tym? Jeśli tak, to jakie?

    proszę o odpowiedzi

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-03-30 10:09:20
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Żona ma dowód w postaci nagrania na dyktafonie
    >tego co napisałem powyżej, że adwokat nie widząc oryginału podpisał go za
    >zgodność, że dokument zeskanowałem i prawnik widział tylko kopię...

    Toś pizda jakich mało. A adwokat poświadczył nieprawdę.

  • 3. Data: 2013-03-30 10:14:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-30 10:09, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Toś pizda jakich mało. A adwokat poświadczył nieprawdę.

    Nawet jeśli kopia jest zgodna z oryginałem?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-03-30 10:27:48
    Od: k...@g...com

    Problem polega na tym, że oryginał "zaginął".
    Powyżej ktoś napisał, że adwokat poświadczył nieprawdę, w sumie tak było. Wrócę do
    pytanie - jakie może mieć przeze mnie kłopoty?

  • 5. Data: 2013-03-30 11:30:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Problem polega na tym, że oryginał "zaginął".
    > Powyżej ktoś napisał, że adwokat poświadczył nieprawdę, w sumie tak było.
    > Wrócę do pytanie - jakie może mieć przeze mnie kłopoty?

    Adwokat nie wie? :)

  • 6. Data: 2013-03-30 11:37:07
    Od: marek <marek>

    On 2013-03-30 07:56, k...@g...com wrote:
> [...]
    > Mówiła, że adwokat popełnił przestępstwo. Czy mój adwokat może mieć jakieś
    > problemy w związku z tym? Jeśli tak, to jakie?

    Nic nie będzie. Powiesz, że żonę okłamałeś, a adwokat będzie szedł w
    zaparte, że jednak widział oryginał. "Tak to się robi w Polsce przecież".

    Marek

  • 7. Data: 2013-03-30 11:55:58
    Od: k...@g...com

    Adwokat jeszcze nie wie, dopiero wczoraj w maliny go wpuściłem. Jest nagranie, gdzie
    spokojnie i wyraźnie mówię prawdę, nikt nie podważy tego, że kłamałem. Stało się,
    kłamać, że oszukałem zonę nie mam zamiaru, w jeszcze wieksze bagno się wpakuję.
    Zresztą tok rozmowy jest klarowny i jasny :(

  • 8. Data: 2013-03-30 11:57:04
    Od: k...@g...com

    tutaj tki temat znalazłem, trochę podobny
    http://forumprawne.org/prawo-karne/282562-poswiadcze
    nie-nieprawdy-przez-adwokata.html

  • 9. Data: 2013-03-30 12:04:00
    Od: marek <marek>

    On 2013-03-30 11:55, k...@g...com wrote:
> [...]
    się, kłamać, że oszukałem zonę nie mam zamiaru, w jeszcze wieksze bagno się wpakuję.
    Zresztą tok rozmowy jest klarowny i jasny :(

    Doskonale cię rozumiem. Kłamać żony nigdy, co najwyżej to mógłbym
    dokument podkraść i wkopać adwokata.

    Marek

  • 10. Data: 2013-03-30 15:35:59
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > proszę o odpowiedzi

    zastanawiajace jest kto jest wiekszym debilem. ty czy adwokat.