  • 1. Data: 2003-02-21 15:39:58
    Temat: Wykup wlasnych dlugow
    Od: "Bulski" <b...@i...pl>

    Czy ktos, kto ma zaleglosci czynszowe w Spoldzielni Mieszkaniowej, ktora z
    kolei jest zadluzona w elektrocieplowni (MPEC) moze wykupic w MPEC swoja
    czesc dlugu w Spoldzielni Mieszkaniowej(oczywiscie znacznie taniej),
    likwidujac tym samym swoje zadluzenie, w sytuacji gdy:
    a) nie prowadzi dzialalnosci gospodarczej
    b) prowadzi dzialalnosc gospodarcza

    Sylwester Bulski

  • 2. Data: 2003-02-21 19:54:51
    Temat: Re: Wykup wlasnych dlugow
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Bulski" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > likwidujac tym samym swoje zadluzenie, w sytuacji gdy:
    > a) nie prowadzi dzialalnosci gospodarczej

    Kiedy ostatnio patrzylem, to nabywanie wierzytelnosci nie jest koncsjonowane
    w zaden sposób. MOzesz oczywiscie nabyc wierzytelnosc i przedstawic ja swemu
    wierzycielowi do potracenia bez wzgledu na to czy prowadzisz dzialalnosc czy
    nie.

    Depi.

  • 3. Data: 2003-02-21 21:33:31
    Od: "Asdax" <a...@p...NO_SPAM.fm>

    Użytkownik "Bulski" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos, kto ma zaleglosci czynszowe w Spoldzielni Mieszkaniowej, ktora z
    > kolei jest zadluzona w elektrocieplowni (MPEC) moze wykupic w MPEC swoja
    > czesc dlugu w Spoldzielni Mieszkaniowej(

    w MPEC nie wykupisz swojego dlugu, a tylko wierzytelnosc MPEC wc.
    Spoldzielni.
    Natomiast swoj dlug wc. Spoldzielni uregulujesz przez potracenie obu
    wierzytelnosci do wysokosci wierzytelnosci nizszej.
    Pamietaj tylko o ew. podatku od czynnosci cywilnoprawnych.
    pzdr
    Asdax