  • 1. Data: 2006-05-23 10:52:31
    Temat: Wykup mieszkania lokatorskiego
    Od: Piotr Widemski <c...@w...pl>

    Witam!
    Dogadałem się z babcią na temat wykupu jej mieszkania lokatorskiego.
    Sprawa wygląda tak, że ja miałbym dać babci pieniądze na ten wykup, a
    babcia następnie miałaby "przepisać" to mieszkanie na mnie.
    Teraz mam pytanie. W jaki sposób należy to zrobić? Jakie kroki prawne
    muszę podjąć, aby to mieszkanie stało się moją własnością?
    W jaki sposób najlepiej zrealizować owo "przepisanie"?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    pozdrawiam,
    Piotr Widemski

  • 2. Data: 2006-05-23 14:33:05
    Temat: Re: Wykup mieszkania lokatorskiego
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Piotr Widemski napisał(a):
> [...]
    > muszę podjąć, aby to mieszkanie stało się moją własnością?
    > W jaki sposób najlepiej zrealizować owo "przepisanie"?

    Niedługo już przekształcenie mieszkania na własność będzie bezpłatne,
    więc szkoda forsy.
    Dzisiaj czytałam o tym na interia.pl, ale w tej chwili nie mogę znaleźć
    tego artykułu.

    --
    Kaja