  • 1. Data: 2007-08-20 09:09:49
    Temat: Wykup mieszkania i przeksztalcenie w spoldzielni ?
    Od: "MT" <s...@d...null>

    W zwiazku z nowymi regulacjami prawnymi wiele osob chcialo by przeksztalcic
    prawo do lokalu spoldzielczego we wlasnosc czyli to co przysluguje kazdemu
    lokatorowi, teoretycznie wystarczy zlozyc wzniosek i juz.
    Ale od kilku dni widze karte na tablicy ogloszeniowej ze warunkiem
    przeksztalcenia jest splata zadluzen, moje pytanie czy jest to zgodne z
    prawem czy tylko widzimisie prezesa i kolesi.

  • 2. Data: 2007-08-20 11:58:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MT wrote:
    > W zwiazku z nowymi regulacjami prawnymi wiele osob chcialo by
    > przeksztalcic prawo do lokalu spoldzielczego we wlasnosc czyli to co

    A czasem nie spółdzielcze lokatorskie na spółdzielcze własnościowe prawo
    do lokalu?

> [...]
    > przeksztalcenia jest splata zadluzen, moje pytanie czy jest to zgodne z
    > prawem czy tylko widzimisie prezesa i kolesi.

    Spłacaj, naciągaczu, spłacaj!

    Art. 11(1) ust.1 punkt 4 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych...

  • 3. Data: 2007-08-20 17:10:03
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Ten artukul mowi tylko o wkladzie budowlanym a problem jest w zaleglosciach
    czynszowych.

    Z tego co mi wiadomo zaleglosci biezace nie maja nic wspolnego z
    przeksztalceniem i spoldzielnia nie ma prawa odmowic przeksztalcenia ze
    wzgledu na zaleglosci.

  • 4. Data: 2007-08-20 20:53:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MT wrote:
    > Ten artukul mowi tylko o wkladzie budowlanym a problem jest w
    > zaleglosciach czynszowych.

    Przeczytaj uważniej.