  • 1. Data: 2007-08-20 05:38:35
    Temat: Wlasnosc majatkowa ?
    Od: "Sws" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcialem na dzialce nalezacej narazie do rodzicow wybudowac dom. Pozwolenie
    z gminy dostalem gdzie rodzice zgadzaja sie abym ja na ich terenie wybudowal
    dom. Od 5 lat jestem zonaty i mieszkam w bloku. Czy jezeli plany, pozwolenia
    i inne rzeczy beda imiennie tylko na moja osobe to w razie problemow z
    malzenstwem to czy polowa tego domu bedzie sie nalezec tez zonie pomimo ze
    nic sie nie dolozyla i nic ja nie interesowalo ? Czy lepiej aby nic nie
    dostala rozwiesc sie i dopiero wtedy budowac juz tylko na siebie ?

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Z powazaniem
    Sws

  • 2. Data: 2007-08-20 13:20:57
    Temat: Re: Wlasnosc majatkowa ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sws" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    no jesli teraz masz takie problemy to lepiej sie rozwiedz

    wazne jest to skad bedzie kasa na dom, a nie na kogo beda pozwolenia,
    jesli kasa na dom bedzie z waszego malzenstwa, to bedzie miala prawa do
    polowy domu, jesli kase otrzymasz, albo wylaza twoi rodzice, wtedy jej nic
    do tego