  • 1. Data: 2004-12-09 17:46:40
    Temat: Wznowienie postepowania
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Kilka lat temu wytoczyłem proces sprzedawcy samochodu. Sprawę przegrałem
    bo sąd stwierdził, że idiota klient dał się nabrać na reklamę, która nie
    miała nic wspólnego z faktycznymi możliwościami auta a była jedynie
    zachętą do podjęcia negocjacji. Apelację sąd oddalił twierdząc, że
    roszczenia z rękojmi za wady zgłosiłem zbyt późno czyli po 15
    miesiącach, w rzeczywistości zgłosiłem po 3 dniach stosownym pismem
    wysłanym listem poleconym. Kasacja została przez ten sam sąd odrzucona
    bo prawnik w oddzielnym piśmie nie wyszczególnił wniosków kasacyjnych.
    To tyle.
    Jedyne co mi pozostało to kłamliwe zeznanie świadka - szefa technicznego
    ze strony interwenienta ubocznego czyli głównego importera. Trzeba tu
    dodać, ze sprzedawca padł a syndyk masy zakończył już proces upadłości.

    Czy mogę coś jeszcze z tym zrobić? Za panowania obecnego kc nie byłoby z
    tym problemu - reklama nie może kłamać. Mam dowód na kłamliwe zeznania
    świadka. Czy skierowanie sprawy do prokuratora i udowodnienie kłamstwa a
    nawet nakłanianie do tego czynu może stanowić podstawę wznowienia
    procesu z uwzględnieniem faktu,iż w grze pozostał jedynie interwenient -
    sprzedawca zabezpieczył się na wypadek przegrania sprawy /regres wobec
    importera/.

    A może Ktoś zająłby się t a sprawą?

    Roman