  • 1. Data: 2012-07-02 23:18:59
    Temat: DG a urlop (etat)
    Od: "CeZ__134" <s...@g...pl>

    Witam

    Pracuje w firmie na umowe o prace, jednakze z tego co widze, mam nie 26 dni
    urlopu po 10-ciu latach pracy a 21 .
    Kadrowa nie uwzglednila mi tego ze przez prawie 3 lata mialem dzialalnosc
    ( odprowadzamel podatki, skladki )a co za tym idzie nie bedzie dziesieciu
    lat pracy.
    Wiec jak to jest ( w PiP-ie ich prawnik nie wiedzial ) czy DG ( juz
    zamknieta ) jest wliczana do stazu pracy czy nie ?

    pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7079 (20120423) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2012-07-02 23:51:18
    Temat: Re: DG a urlop (etat)
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    CeZ__134 wrote:

> [...]
    > Wiec jak to jest ( w PiP-ie ich prawnik nie wiedzial ) czy DG ( juz
    > zamknieta ) jest wliczana do stazu pracy czy nie ?

    Działalność to nie zatrudnienie i na pewno się nie liczy do
    czasu pracy, od którego oblicza się wymiar urlopu.
    A szkoły żadnej nie kończyłeś? Art 155 KP

  • 3. Data: 2012-07-03 00:00:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-02 21:18:59 +0000, "CeZ__134" <s...@g...pl> said:

    > Witam
    >
    > Pracuje w firmie na umowe o prace, jednakze z tego co widze, mam nie 26 dni
    > urlopu po 10-ciu

    10.

    > Kadrowa nie uwzglednila mi tego ze przez prawie 3 lata mialem dzialalnosc

    Byłeś zatrudniony?
    "...Pracownikowi przysługuje prawo do..."
    "...Do okresu zatrudnienia, od którego zależy prawo do urlopu i wymiar
    urlopu, wlicza się okresy poprzedniego zatrudnienia..."

    Ale:
    "...Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się z
    tytułu ukończenia:.."

    Nie ukończyłeś żadnej szkoły wymienionej w tym punkcie?
    Bo zawodówka plus siedem lat pracy winno dać już dziesięć.

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusów 7079 (20120423) __________
    >
    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Dziękuję za tę kompletnie bezużyteczną i idiotyczną wiadomość.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2012-07-03 23:26:29
    Od: "CeZ__134" <s...@g...pl>

    Kwestie szkoly pominalem celowo, gdyz juz wliczylem ja do stazu pracy.

  • 5. Data: 2012-07-04 11:27:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-03 21:26:29 +0000, "CeZ__134" <s...@g...pl> said:

> [...]
    > sygnatur wirusów 7079 (20120423) __________
    >
    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    1.

    - Bo zaburza naturalna kolejnosc czytania.
    - Dlaczego?
    - Topposting.
    - Co jest najbardziej irytujace na forach internetowych?

    2. celowo zacytowałem całość, byś zobaczył, jak idiotycznie wygląda to,
    co wysyłasz - zwłaszcza ta kretyńska informacja o wirusach

    3. Czy do stażu wliczasz czas, w którym nie byłeś pracownikiem?

    --
    Bydlę