  • 1. Data: 2006-06-12 20:53:52
    Temat: Wykorzystanie ksiazeczki mieszkaniowej - jak najlepiej?
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Potrzebuje porady jak najlepiej i legalnie wykorzystac pieniazki
    razem z premia z ksiazeczki mieszkaniowej; rodzice chca ksiazeczke
    przepisac na mnie jednak spoldzielnia cos kreci - chca sie nas
    pozbyc, generalnie za kazdym razem (kazda wizyta) mowia cos innego
    Wszyscy mamy gdzie mieszkac - rodzice chca sie pozbyc problemu
    a ja bardziej wolalbym kase niz zludna nadzieje na spoldzielcze
    mieszkanie; Slyszalem tez ze szykuje sie cos (stowarzyszenie czy
    cos) ktore bedzie walczyc o wieksze premie do tych ksiazeczek
    Pytanie: co zrobic zeby spozytkowac te zamrozone pieniazki jak
    najlepiej???