  • 1. Data: 2006-06-12 19:24:37
    Temat: Prawo budowlane
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Mój dom graniczy z budynkiem który nie posiada dachu. Wszystko się zawaliło
    u sąsiada, gdyż ten nie konserwował tego budynku. Mury które pozostały cały
    czas są mokre, a wilgoć przechodzi na mój dom. Zwróciłem sąsiadowi uwagę,
    ten zamurował okna, i usunął luźne cegły ze szczytów ścian. Czy mam prawo
    domagać się od niego aby postawił sobie nowy dach jeśli nie chce rozbierać
    tych murów. Wewnątrz u niego jest podłoga a na niej pełno gruzu, przez co
    woda nie może się z stamtąd wydostać. U mnie od wewnątrz ściana jest mokra
    na wysokości przeszło 1m od podłogi :(
    Pozdrawiam
    Peter

  • 2. Data: 2006-06-13 07:50:12
    Temat: Re: Prawo budowlane
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

> [...]
    > niej pełno gruzu, przez co woda nie może się z stamtąd wydostać. U mnie od
    > wewnątrz ściana jest mokra na wysokości przeszło 1m od podłogi :(

    Zgłoś do nadzoru budowalnego.

  • 3. Data: 2006-06-13 21:38:51
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cyberix" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Zgłoś do nadzoru budowalnego.
    Sprawa była zgłaszana do Powiatowego Nadzoru Budowlanego. Przysłali pismo że
    ma albo rozebrać albo zabezpieczyć budynek. Czy oznacza to że ma obowiązek
    pokryć to dachem. Jego mokre mury stykają się z moją ścianą.
    Peter

  • 4. Data: 2006-06-14 10:27:59
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Sprawa była zgłaszana do Powiatowego Nadzoru Budowlanego. Przysłali pismo
    > że ma albo rozebrać albo zabezpieczyć budynek. Czy oznacza to że ma
    > obowiązek pokryć to dachem. Jego mokre mury stykają się z moją ścianą.

    Sądze, że musiała tam być wizja lokalna, i ta decyzja ma chyba dokładnie
    wyszczególnione co powinien zrobić wraz z uzasadnieniem. Zapewnie nie ma
    podanego terminu, więc jak nic nie robi to trzeba zamonitować ponownie PINB
    że nadal nic nie zrobił.