  • 1. Data: 2003-10-06 19:49:13
    Temat: Wykaz miejscowości w Polsce
    Od: PMem<m...@f...pl>

    Witam

    Poszukuję namiaru na akt prawny, który zawiera nazwy wszystkich
    polskich miejscowości (miast i wsi), najlepiej wraz z podziałem na
    gminy i powiaty. Jaki akt reguluje tą sprawę? Czy ktoś nie natknął się
    może na taki wykaz w necie?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    --
    PMem

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-06 23:19:18
    Temat: Odp: Wykaz miejscowości w Polsce
    Od: "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik PMem <m...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:blsgvp$5p3$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > polskich miejscowości (miast i wsi), najlepiej wraz z podziałem na
    > gminy i powiaty. Jaki akt reguluje tą sprawę? Czy ktoś nie natknął się

    Wprwadzie nie akt prawny ale kilku tomowa księga.
    Nie pamiętam dokłądnego tytułu, dawno już tego nie używałem.
    Spis miast i wsi czy jakoś tak ...
    Powinna być w każdej bibliotece wydziału geograficznego, napewno jest w
    Krakowie :)
    Można skożystać w czytelni.
    Paweł

  • 3. Data: 2003-10-07 09:38:21
    Temat: Re: Wykaz miejscowości w Polsce
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    PMem wrote:

> [...]
    > polskich miejscowości (miast i wsi), najlepiej wraz z podziałem na
    > gminy i powiaty. Jaki akt reguluje tą sprawę? Czy ktoś nie natknął się

    Ten problem miałem wczoraj wątek spis miejscowości w Polsce godzina 13.54.

    Najbardziej aktualny spis dostaniesz w urzędzie statystycznym

    http://www.stat.gov.pl/

    kosztuje 4800zł. Mniej aktualny do kupienia na stronie www.mapy.com.pl
    200zł.

    Dla przykładu w 1997 roku było 870 Miast i 56803 wsie, a w 2001 884
    Misat i 56769 wsie.

    pzdr
    mirek