  • 11. Data: 2008-01-10 21:27:03
    Temat: Re: Wygrane w kasynie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lublin pisze:

    > 10 procent wynosi podatek obrotowy od wygranych powyżej 2280 złotych,
    > potrącany w punktach bukmacherskich (i przekazywany następnie przez same
    > punkty urzędom skarbowym).

    Ummm... Obrotowy?!?!?

    Ruletka się niby obraca, ale czy to czasem nie będzie podatek dochodowy,
    hmm? ;)

  • 12. Data: 2008-01-11 08:10:07
    Od: "Sonix" <s...@g...com>

    Dziękuję za wszystkie opinie.

    Użytkownik "lublin" napisał :

    > W drugim zaś istnieje zapis mówiący o tym, że karze podlega "ten kto na
    > terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze
    > losowej lub zagranicznym zakładzie wzajemnym".

    Znam ten artykuł, tylko jak on ma się do rzeczywistości ?

    Firmy bukmacherskie typu Expekt, BWIN mają w Polsce po kilkadziesiąt,
    kilkaset tysięcy aktywnych kont. Wg. tego artykułu, każdy kto tam gra jest
    przestępcą?

    I też pytanie, jak tu ma się zapis "na terytorium zeczypospolitej Polskiej"
    Chodzi tu o to, że siedzę sobie na fotelu w domu w Polsce, korzystam z
    polskiego ISP, korzystam z polskiego PROXY, a co będzie jak bramę ustawię
    sobie na Wyspach Bahama? Skoro serwery operatorów bukmacherskich są poza
    granicami Polski, to czy takie zakłady rzeczywiście są zawierane ma naszym
    terytorium ?

    I ostatnie pytanie. Texas holdem. Nie jest to ani gra losowa, ani zakład
    wzajemny. Jak w tym przypadku polskie prawo postrzega wygrane ?

    http://tiny.pl/g29
    Sonix

  • 13. Data: 2008-01-11 08:12:27
    Od: "Sonix" <s...@g...com>

    Użytkownik "witek" napisał :

    > 10%

    Tzn, że w tym przypadku jestem podwójnie opodatkowany? Bo przecież tam
    kasynyno i tak zapłaci podatek do niemieckiego US z moich pieniędzy, a u nas
    będęmusiał zapłacić jeszcze raz. Dobrze rozumiem ?

    http://tiny.pl/g29
    Sonix

  • 14. Data: 2008-01-11 10:16:59
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Sonix" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fm78cu$o7g$1@inews.gazeta.pl...
    | I ostatnie pytanie. Texas holdem. Nie jest to ani gra losowa, ani zakład
    | wzajemny. Jak w tym przypadku polskie prawo postrzega wygrane ?

    Według ustawy o grach losowych i zakładach wzajemnych Holdem jak każda
    odmiana pokera jest grą losową.

  • 15. Data: 2008-01-11 21:16:04
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    witek wrote:

    > a tu nie wiem, cos mi się kojarzy, że pójdziesz siedzieć :)

    Zdaje się że odpali 750 000 to nie pójdzie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak