  • 1. Data: 2005-10-23 19:10:14
    Temat: Wygrały jednak staruchy z radia M
    Od: "oioio" <m...@g...pl>

  • 2. Data: 2005-10-23 19:12:13
    Temat: Re: Wygrały jednak staruchy z radia M
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oioio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:djgn70$ieh$1@inews.gazeta.pl...

    nikt nie bronił "młodym" wziąć sprawy w swoje ręce

    macso

  • 3. Data: 2005-10-23 19:16:34
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > nikt nie bronił "młodym" wziąć sprawy w swoje ręce

    hehe, no wlasnie

    pozatym, wydaje mi sie ze zarowno PO jak i TUK maja w sobie
    za malo skurwysynstwa, moze i na poslow to oni sie nadaja
    ale widac ze na nic wiecej

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-10-23 19:17:34
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > PO jak i TUK maja w sobie

    S zjadlo.

    A pozatym lekko NTG :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-10-23 19:22:35
    Od: "KAZIMIERZ KOTOWICZ" <k...@w...pl>

    Użytkownik "oioio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Witam
    Z takim samym szacunkiem odnosisz się do swojej mamy ???
    KK

  • 6. Data: 2005-10-23 19:30:56
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > pozatym, wydaje mi sie ze zarowno PO jak i TUK maja w sobie
    > za malo skurwysynstwa, moze i na poslow to oni sie nadaja
    > ale widac ze na nic wiecej

    Skurwysynstwo to tak dosadnie... - w wersji dyplomatycznej sie to populizm
    nazywa :) - w kraju bogatym i rozwinietym taki Tusk zmiazdzylby
    Kaczynskiego - u nas jest ianaczej - i nie jest to tylko wyborcow wina.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2005-10-23 19:33:47
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > w wersji dyplomatycznej sie to populizm nazywa :)

    populizm to populizm :)

    > Kaczynskiego - u nas jest ianaczej - i nie jest to tylko wyborcow wina.

    nie no, wyborcow nie winie bo ludzie poszli i zaglosowali
    tak jak wybrali :)

    po prostu PO z TUSKiem i ich sztaby odwalily masymalna kaszane,
    dajac sie na kazdym kroku dymac PIS'owi. Widac ze w naszym kraju
    aby dodrapac sie do stolkow trzeba byc agresywnym, a tego niestety
    przegranym zabraklo :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-10-23 19:46:03
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > dajac sie na kazdym kroku dymac PIS'owi. Widac ze w naszym kraju
    > aby dodrapac sie do stolkow trzeba byc agresywnym, a tego niestety

    PO z TUSKiem zrobily kampanie dla inteligencji, ludzi na pewnym poziomie...
    Problem w tym, ze gros wyborcow, to ludzie gorzej wyksztaleceni, czasaem
    sfrustrowani... - nie bez powodu (za 550 na miesiac trudno wyzyc). Latwo ich
    zlapac na populistyczne haselka. No i zabraklo dobrych hakow na braciszkow
    (co wynika z tego, o czym mowisz).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2005-10-23 20:08:00
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    KAZIMIERZ KOTOWICZ wrote:
    > Użytkownik "oioio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Witam
    > Z takim samym szacunkiem odnosisz się do swojej mamy ???
    > KK

    Obawiam się że to określenie o wiele łagodniejsze niż wiele z tych,
    którymi określa się ludzi na antenie ww. radia.

  • 10. Data: 2005-10-23 20:21:07
    Od: zly <b...@p...fm>

    KAZIMIERZ KOTOWICZ napisał(a):

    > Z takim samym szacunkiem odnosisz się do swojej mamy ???

    Do wszystkich odnosisz sie z takim samym szacunkiem jak do mamy?

    marcin